Mina Plus och Minus om hela upplevelsen hittils

~ Plus ~
Avdelningen - Sjuksköterskor och läkaren på avdelningen var helt suveräna på alla sätt och vis.
Att sövas - Narkosläkaren och övriga inblandade, som jag träffade där, var också riktigt bra och fick mitt fulla förtroende.
Vakna efter operationen - Uppvaket, bra och vänlig personal - kände mig väldigt övervakad på ett bra och tryggt sätt.
Kontakt med sjuksköterskor från kirurgavdelningen - Jag har för tillfället regelbunden kontakt med dem för provtagning och justering av mediciner.


~ Minus ~

Kirurgen - En person som jag i vaket tillstånd endast sett vid ett tillfälle, vilket resulterar i minuset.
Visst, han har kanske mycket att göra och kanske inte har tid att träffa och prata med alla han ska skära i...? Fast å andra sidan kanske han bara inte bryr sig...? Min poäng är att jag inte vet vilket... Hittills verkar han ha gjort ett bra jobb (Skulle jag kunna se skillnad på ett bra och dåligt? Nej. Antagligen kommer tiden utvisa om han är bra på sitt jobb eller ej, beroende på om jag blir helt återställd eller ej.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0